آخرین مقالات

لوله بازکنی با استفاده از پمپ تراکم هوا

دستگاه پمپ تراکم هوا

با استفاده از دستگاه پمپ تراکم هوا به راحتی گرفتگی لوله ها باز می شود و کار لوله باز کنی را بسیار راحت کرده است.بسیاری از شرکت های لوله بازکنی از این دستگاه استفاده می کنند شرکت لوله بازکنی تهران هم از این دستگاه تراکم هوا برای باز کردن گرفتگی  لوله ها استفاده میکند شما می توانید با کارشناسان ما در سایت لوله بازکنی تهران تماس و مشاوره رایگان بگیرید.

نحوه عملکرد دستگاه پمپ تراکم هوا

این دستگاه گرفتگی و جرم و آشغال ها و چربی های درون لوله را با فشار هوا به حرکت در می اورد و باعث از بین رفتن آنها می شود با استفاده از تجهیزات کارآمد در این زمینه بدون اشکال خرابی ، به سادگی گرفتگی لوله ها را باز می کند و مشکل لوله ها از بین می رود.

مزایای استفاده از دستگاه  پمپ تراکم هوا

این دستگاه در بسیاری از موارد لوله بازکنی، کاربرد بهتری نسبت به لوله بازکنی فنری دارد چند نوع از این مزایا را برای شما عنوان می کنیم

۱- این دستگاه به سادگی گرفتگی لوله های فاضلاب را باز می نماید.

۲-این دستگاه با کمک فشار درون مخزن این تراکم را ایجاد می کند.

۳-هنگام استفاده  از این دستگاه  فشار متراکم هوا ،هوای پر فشاری درون لوله ها رها می شود.

۴-رها شدن هوای درون پمپ تراکم هوا باعث ایجاد صدای بلندی می شود

۵-هر نوع گرفتگی با استفاده از این دستگاه در عرض چند دقیقه باز می شود البته باز نمودن لوله هایی که در اثر سیمان یا سنگ گرفته شده اند از این د‌ستگاه پمپ تراکم هوا استفاده نمی کنند.

چگونه با دستگاه پمپ تراکم هوا کار بکنید

برای اینکه از این دستگاه استفاده کنید باید از متخصص لوله بازکنی شرکت تهران کمک بگیرید و مشاوران و متخصصان ما به طور شبانه روزی آماده سرویس دهی به تمام مناطق تهران  را دارند با یک تماس در محل حضور پیدا می کنند.

قبل از شروع کار با دستگاه پمپ تراکم هوا  تمام خروجی های هوا در منزل را با دستمال ببندید و فقط یک خروجی که می تواند فاضلاب توالت باشد را باز بگذارید تا با رها شدن جرم ها مکان شما کثیف نشود.

این دستگاه پمپ تراکم هوا طبق نحوه کار کرد آن با فشار معین تنظیم و سپس شلنگ د‌ستگاه در محل گرفتگی گذاشته  و شیر تخلیه  آن را باز کنید با خارج شدن هوا از دستگاه لوله های گرفته شده باز می شوند

دستگاه پمپ تراکم هوا بر اساس نوع استفاده و اندازه ی آن دارای قدرت های متفاوتی می باشد و این د‌ستگاه قابلیت تنظیم میزان فشار را دارد که می توان بر اساس نیاز لوله فشار آن را تنظیم کنیم.

تست رفع گرفتگی  لوله

پس از انجام تمام مراحل باید تمام مجراهای بسته شده را باز کرد و آب به میزان زیادی  در مسیر لوله قرار داد  اگر آب به راحتی در لوله جریان داشت معلوم می شود که لوله ها باز شده است و کار درست انجام گرفته است.

مشخصات د‌ستگاه پمپ تر‌اکم هوا

قابل استفاده در مصرف های خانگی و صنعتی

طرز کار آسان جهت باز نمودن لوله های گرفته شده

دارای لاستیک های قابل اتصال به اندازه های مختلف

دارای فشاربالای ۶ اتمسفر

نشانگرشلینگ فشارقوی و اتصالات آن

البته باید گفت دستگاه پمپ تراکم هوا برای گرفتگی هایی استفاده می شود و کاربرد دارد که به شبکه فاضلاب وصل باشد زیرا با فشار هوا گرفتگی به داخل شبکه فاضلاب هدایت می شود و مشکل گرفتگی لوله از بین می رود حالا اگر این گرفتگی در داخل لوله های آپارتمان باشد ممکن است این گرفتگی به قسمت های دیگر شبکه فاضلاب هدایت شود و در جایی دیگر گرفتگی ایجاد شود پس استفاده درست از این دستگاه بسیار مهم است و این کار باید توسط متخصصین لوله بازکنی حرفه ای انجام شود.

در خاتمه یادآور می شویم که کارشناسان شرکت لوله بازکنی تهران آماده پاسخگویی در تمامی شبانه روز به شما عزیزان هستند و شما را برای باز کردن لوله ها راهنمایی می کنند و با وجود دستگاه های مخصوص به راحتی می توان خدمات فوری به مشتریان داد و می توان لوله باز کنی فوری را تنها با دستگاه پمپ تراکم هوا   تضمین کرد .

 


ثبت دیدگاه شما

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments


تاریخ ارسال : ۰۱ دی ۱۳۹۹
درباره ما

مشکلات فنی و خدماتی خود را به ما بسپارید. خدمات لوله باز کنی , تخلیه چاه , حفر چاه فاضلاب , حفر چاه ارت , حفر شمع ساختمان ,کفتراشی چاه فاضلاب , تخلیه منهول , تخلیه سپتیک , لایروبی , بازسازی چاه فاضلاب , تبدیل چاه کهنه فاضلاب به چاه نو(تازه) , تخلیه فاضلاب تصفیه خانه , کول گذاری , لوله کشی فاضلاب و اتصال به اگو ( فاضلاب شهری ) زهکشی گود برداری شده مجموعه ما بعنوان همراه همیشگی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری در زمینه تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر و تعمیر چاه ، لایروبی چاه ، رفع نم و رطوبت ، تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و تعویض کف سرویس بهداشتی و همچنین عقد قرارداد با مشتریان از جمله صاحبان کارخانجات ، سازمان ها ، برج ها و ساختمان های آپارتمانی و ویلایی جهت برطرف کردن مشکل در کلیه مناطق تهران وکرج و حومه می باشد .

راه های ارتباطی

telegram
telegram