آخرین مقالات

دستگاه لوله بازکنی چیست؟

دستگاه لوله بازکنی

دستگاه لوله بازکنی _ به علت مشکلات فراوان در ساختمان ها و گرفتگی لوله ها شرکت هایی که کارشان خدمات فنی و لوله بازکنی است ،بوجود آمد تا این مشکلات را برطرف کند.این شرکت ها با روش های مختلفی گرفتگی لوله ها را باز میکنند اولین روش سنتی بوده است و روش بعدی مکانیزه  شدن دستگاه است یعنی همان دستگاه لوله باز کنی فنری که اکنون این دستگاه کاربرد بسیار عالی دارد و همه شرکت ها از این دستگاه استقبال کرده اند‌.

دستگاه لوله باز‌کنی فنری برقی

اگر گرفتگی در لوله های فاضلاب شما پیش آمده است با چند روش می توانید آن را باز کنید.

یکی از روش ها استفاده از دستگاه لوله باز کن فنری است.

این دستگاه شامل یک فنر بلند و یک موتور الکتریکی می باشد این دستگاه قادر است هر گونه گرفتگی لوله ها را باز کند و خیلی از موسسات و شرکت های تخلیه چاه و لوله بازکنی از این دستگاه استفاده  می کنند.

شرکت های لوله باز‌کنی

اکنون خیلی از ساختمان ها مشکل فاضلاب و گرفتگی لوله ها را دارند از جمله سینک ظرفشویی،حمام ،سرویس بهداشتی وپارکینگ….که همه این ها از طریق لوله باز کنی فنری باز میشود.

  اجزا دستگاه لوله باز‌کنی فنری

دستگاه لوله بازکن فنری یا دستگاه فنری لوله باز کن یا فنر برقی لوله باز کن همه یک دستگاه هستند که دارای یک موتور الکتریکی و یک فنر بلند می باشند که از آن برای باز کردن لوله استفاده می کنند . این دستگاه توسط جریان برق فنر متصل به موتور را به حرکت در آورده و حرکت دورانی فنر باعث می شود که گرفتگی لوله ها باز شود.

این شرکت های تخلیه چاه و فاضلاب در تهران و تمام شهرستان ها همه از این دستگاه لوله باز کن فنری استفاده میکنند و چون قدرت بالایی  و کارایی بالایی دارد به همین خاطر تضمین شده می باشد.

اکثر این شرکتها این دستگاه را به مشتریان خود پیشنهاد میدهند

شرکت تخلیه چاه تهران هم از این دستگاه ها استفاده میکند و شما می توانید با کارشناسان ما به صورت آنلاین تماس برقرار کنید و تکنسین های ما فوری به محل اعزام می شوند.

کارایی فنر لوله بازکن

این دستگاه لوله بازکنی برقی است که شامل یک فنر ویک موتور الکتریکی است که با توجه به قدرت موتور الکتریکی کارایی بسیار بالایی دارد و کارشناسان وتکنسین ها لوله باز کنی به کمک اهرم فنر را از داخل باز کرده موتور را روشن کرده و فنر را به داخل چاه می فرستد تا لوله باز شود.با این کار سر فنر به گرفتگی های لوله برخورد کرده و باعث باز شدن لوله ها می شود . این کار چون با قدرت بالای جریان برق بر روی فنر انجام می شود خیلی زود جواب می دهد

بعد از باز شدن در لوله ها آب گرم می ریزیم تا تمام گرفتگی رد شده و لوله تمیز شود.

این دستگاه را همه شرکت ها ی تخلیه و لوله بازکنی استفاده می کنند و شرکت تخلیه چاه تهران هم از این دستگاه استفاده میکند و شما با یک تلفن به کارشناسان ما می توانیدکمک بگیرید و این شرکت در تمام شبانه روز آماده خدمت رسانی هستند و تکنسین ها فوری در محل قرار می گیرند.

ویژگی های دستگاه فنر لوله بازکنی

این ویژگی ها عبارتند از:

– این دستگاه لوله باز کن فنری نسبت به کارایی که دارد کوچک و قابل حمل است.

-این دستگاه از برق استفاده میکند پس در همه جاها قابل استفاده است.

-این دستگاه یک محفظه برای نگهداری فنر دارد.

-این دستگاه لوله باز کن فنری تمام گرفتگی های لوله ها را باز میکند.

-از سر فنر های زیادی استفاده می کند و انواع مختلفی دارد.

– از این لوله باز کنی فنری برای لوله های طولانی هم استفاده می شود.

-سرعت کارایی این دستگاه بسیار بالا است وسرعت زیادی دارد و قدرت آن زیاد است.

انواع سرفنر دستگاه لوله بازکنی

سرفنر های دستگاه لوله باز کنی مدل های مختلفی دارد بعضی برای سر گرفتگی مواد پارچه ای یا مو و پلاستیک بکار برده میشوند و بعضی سر فنرها برای جسم های سخت مثل ماسه و شن و سنگ بکار می رود.

در خاتمه یاداور می شویم که شرکت تخلیه چاه در تهران اماده هر گونه کمک رسانی می باشد با تکنسین های ما در تمام شبانه روز تماس بگیرید و آنها در اسرع وقت در مکان مورد نظر حاضر می شوند.


ثبت دیدگاه شما

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments


تاریخ ارسال : ۲۹ آذر ۱۳۹۹
درباره ما

مشکلات فنی و خدماتی خود را به ما بسپارید. خدمات لوله باز کنی , تخلیه چاه , حفر چاه فاضلاب , حفر چاه ارت , حفر شمع ساختمان ,کفتراشی چاه فاضلاب , تخلیه منهول , تخلیه سپتیک , لایروبی , بازسازی چاه فاضلاب , تبدیل چاه کهنه فاضلاب به چاه نو(تازه) , تخلیه فاضلاب تصفیه خانه , کول گذاری , لوله کشی فاضلاب و اتصال به اگو ( فاضلاب شهری ) زهکشی گود برداری شده مجموعه ما بعنوان همراه همیشگی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری در زمینه تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر و تعمیر چاه ، لایروبی چاه ، رفع نم و رطوبت ، تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و تعویض کف سرویس بهداشتی و همچنین عقد قرارداد با مشتریان از جمله صاحبان کارخانجات ، سازمان ها ، برج ها و ساختمان های آپارتمانی و ویلایی جهت برطرف کردن مشکل در کلیه مناطق تهران وکرج و حومه می باشد .

راه های ارتباطی

telegram
telegram