آخرین مقالات

خدمات اورژانسی و سریع لوله بازکنی

این امکان وجود دارد که لوله ای فاضلاب خانه شما دچار گرفتگی شود. و شما در این صورت باید این گرفتگی را برطرف نمایید. ولیکن شاید سوالاتی نظیر اینکه با چه مایع یا ابزاری اقدام به رفع این گرفتگی نمایید؟ برای شما به وجود آید.  برای رفع گرفتگی میتوان از مایع لوله بازکن، پودر لوله بازکن، اسید لوله بازکن یا فنر لوله بازکن و ….. استفاده نمایید. هر کدام از موارد ذکر شده مناسب برای رفع گرفتگی لوله میباشند. محلول های ذکر شده مناسب برای گرفتگی ناشی از مو، مواد چربی در کل گرفتگی های ضعیف مناسب میباشند. ولیکن اگر گرفتگی ناشی از خاک یا رسوبات فاضلاب باشد که به مرور زمان سخت شده اند دیگر نمیتوان به کمک مایع یا اسید لوله بازکن این گرفتگی را برطرف نمود. در ادامه با ما همراه باشید تا در رابطه با رفع سریع گرفتگی لوله صحبت نماییم.

خدمات اورژانسی و سریع لوله بازکنی-وبسایت تخلیه چاه

  • دستگاه لوله بازکن به چه معناست

پیش از آنکه دستگاه لوله بازکن تولید و به بازار عرضه شوند شرکتهای لوله بازکن و اشخاص دیگر برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب از فنر لوله بازکن در کنار دریل استفاده میکردند. به این صورت که فنر لوله بازکن را به سر دریل متصل میکردند و سپس به وسیله ای آنها گرفتگی لوله را برطرف میکردند. ولیکن در این روش به دلیل سرعت بالای دریل و نداشتن محافظ برای فنر با به حرکت درآمدن دریل فنر با سرعت زیاد به کناره ها بر خورد میکرد. ولیکن امروز با ساخت دستگاه لوله بازکن این مشکل برطرف شده و به وسیله ای دستگاه لوله بازکن و بدون خطر میتوان اقدام به بر طرف نمودن گرفتگی لوله در سریع ترین زمان ممکن کرد.

• دستگاه لوله بازکن به چه معناست؛-وبسایت تخلیه چاه

  • مزایای استفاده از دستگاه لوله بازکن

دستگاه لوله بازکن یک وسیله ای مناسب برای برطرف نمودن گرفتگی لوله میباشد در این روش شرکتها میتوانند سریع و به طور اورژانسی گرفتگی لوله را بر طرف نمایند. این ابزار به طور کلی از دو بخش موتور به عنوان نیروی محرکه و فنر به عنوان نیروی بر طرف کننده گرفتگی تشکیل شده است.  در زیر تعدادی از ویژگی این دستگاه را برای شما بیان خواهیم نمود.

  1. قابلیت باز کردن گرفتگی های سخت؛
  2. کوچک و قابل حمل بودن؛
  3. سنر فنر های گوناگونی دارد؛
  4. دارای سرعت عمل زیاد در باز کردن گرفتگی لوله؛
  5. قابل استفاده در شرکتهای لوله بازکنی؛
  6. دارای فنر بلند برای لوله های طولانی؛
  7. دارای محفظه ای برای جمع نمودن فنر ها؛
  8. برای روشن کردن آن میتوان از برق شهری استفاده کرد؛
  • نکات ایمنی به هنگام استفاده از دستگاه فنر لوله بازکن

اگر شما از دستگاه فنر لوله باز کن برای برطرف نمودن گرفتگی ها استفاده میکنید. همانگونه که در بالا به آن اشاره کردیم سرعت این وسیله زیاد است و این امکان وجود دارد که دریل سبب پیچ خوردن فنر و برخورد آن به شخص یا افراد شود. بنابراین در زمان استفاده از این دستگاه دقت نمایید و از سرعت پایین دریل استفاده نمایید. ولیکن اگر گرفتگی های شما شدید نباشد بهتر است از روشهای دیگر از قبیل تلمبه های  دستی، محلول های لوله بازکن، فنر دستی لوله بازکن و ….. که در بازار وجود دارند بهره گیرید. همچنین استفاده از آنها  نیازمند رعایت نکات خاصی نیست و میتوانید به راحتی از آن استفاده نمایید.

• نکات ایمنی به هنگام استفاده از دستگاه فنر لوله بازکن؛-وبسایت تخلیه چاه

  • سریع ترین راه برای باز کردن گرفتگی ظرفشویی

حتماً برای شما نیز پیش آمده است که سیفون که در زیر سینک ظرفشویی شما قرار دارد دچار گرفتگی شود. در این صورت بهترین و سریع ترین روش برای رفع نمودن گرفتگی ظرفشویی استفاده از محلول های لوله بازکن خانگی میباشد. البته در هنگام استفاده از این محلول ها به نکاتی باید توجه نمود.

استفاده از دستگاه تراکم هوا برای رفع نمودن گرفتگی لوله ای فاضلاب

یکی از ابزار های که میتوانید به کمک آن سریع و آسان گرفتگی های لوله های فاضلاب و همچنین توالت فرنگی را برطرف نمایید. این وسیله با قدرت و فشار امکان تنظیم آن، به آسانی میتواند انواع گرفتگی لوله های فاضلاب را برطرف نماید. ولیکن باید توجه نمایید برای برطرف نمودن گرفتگی های حاصل از سنگ و خاک از فنر لوله بازکن استفاده نمایید.

نکته پایانی

ما در این مقاله سعی نمودیم در رابطه با خدمات اورژانسی و سریع لوله بازکنی صحبت نماییم.  و همانگونه که مشاهده کردید روشهای متعددی برای برطرف نمودن گرفتی لوله وجود دارد. امیدواریم با خواندن این مقاله توانسته باشید مشکل خود را برطرف نمایید.


ثبت دیدگاه شما

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments


تاریخ ارسال : ۳۰ آذر ۱۴۰۰
درباره ما

مشکلات فنی و خدماتی خود را به ما بسپارید. خدمات لوله باز کنی , تخلیه چاه , حفر چاه فاضلاب , حفر چاه ارت , حفر شمع ساختمان ,کفتراشی چاه فاضلاب , تخلیه منهول , تخلیه سپتیک , لایروبی , بازسازی چاه فاضلاب , تبدیل چاه کهنه فاضلاب به چاه نو(تازه) , تخلیه فاضلاب تصفیه خانه , کول گذاری , لوله کشی فاضلاب و اتصال به اگو ( فاضلاب شهری ) زهکشی گود برداری شده مجموعه ما بعنوان همراه همیشگی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری در زمینه تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر و تعمیر چاه ، لایروبی چاه ، رفع نم و رطوبت ، تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و تعویض کف سرویس بهداشتی و همچنین عقد قرارداد با مشتریان از جمله صاحبان کارخانجات ، سازمان ها ، برج ها و ساختمان های آپارتمانی و ویلایی جهت برطرف کردن مشکل در کلیه مناطق تهران وکرج و حومه می باشد .

راه های ارتباطی

telegram
telegram