آخرین مقالات

تخلیه چاه مکانیزه

تخلیه چاه مکانیزه عنوانی است که این روزها شرکت های تخلیه چاه از آن برای تبلیغات استفاده می کنند. درصد مکانیزه بودن شرکت ها متفاوت است به طوری که بعضی از شرکت ها به صورت تماما مکانیزه و برخی دیگر به صورت نیمه مکانیزه به تخلیه چاه مشغول هستند.

تخلیه چاه مکانیزه

تخلیه چاه در روش مکانیزه با استفاده از تجهیزات و لوازم مدرن انجام می گیرد. از جمله این تجهیزات می توان به انواع پمپ های مکنده و ساکشن، تانکر مکنده و … اشاره نمود. امروزه استفاده از این تجهیزات متداول است و تقریبا جزء ابزارهای ضروری به شمار می روند.

تخلیه دستی و مکانیزه

در سال های قبل لوازم و ابزاری که برای تخلیه مورد استفاده قرار می گرفت، بسیار ساده و به حالت دستی بودند و به همین علت خالی کردن در مدت بیشتری انجام می گرفت. به تدریج این حرفه هم دچار تحولات اساسی شد و استفاده از پمپ ساکشن و تانکر مکنده و ابزارهایی از این دست توانستند به فرایند تخلیه سرعت بیشتری ببخشند. افزایش سرعت در کار توانست رضایت مشتریان را جلب نماید.

لوازم و تجهیزات موردنیاز در تخلیه

استفاده از نیروهای متخصص این حرفه در تخلیه چاه مکانیزه امری ضروری است. این افراد لزوما باید با نحوه کار با این لوازم آشنا باشند و بتوانند به راحتی با آنها کار کنند. گام بعدی لوازم مکانیزه است که هر چه ابزار کار کامل تر باشد به همان اندازه هم کار تخلیه چاه بهتر و با کیفیت بهتر و در مدت زمان کمتری انجام خواهد گرفت. از جمله این لوازم نوین، می توان به ساکشن تخلیه چاه، تانکرهای بزرگ ده هزار لیتری، پمپ لجن کش و پمپ مکنده تخلیه چاه اشاره نمود که هریک در موارد خاصی استفاده می شود و وجودشان برای شرکت های تخلیه لازم است.

تخلیه چاه مکانیزه با تانکر مکنده و ساکشن به چه شکلی انجام می گیرد؟

در تخلیه چاه مکانیزه از تانکرهایی که حجم بیشتری دارند به منظور تخلیه فاضلاب و توالت استفاده می کنند. برای انجام این کار از یک شیلنگ با قطر زیاد استفاده می شود. یک سر این شیلنگ به درون چاه فرستاده می شود و سر دیگر آن به ماشین های ساکشن و مکنده متصل خواهد شد. حالا می توان با روشن نمودن دستگاه مکنده چاه را تخلیه نمود. در این رابطه استفاده از شیلنگ هایی که استاندارد باشند، سهولت کار را تضمین خواهد نمود.

آیا برای اجرای تخلیه چاه به صورت مکانیزه نیاز به تخصص خاصی است؟

در این رابطه به تخصص خاصی نیاز نیست و تنها داشتن تجربه کافی کفایت می کند. به عبارت دیگر تنها لازم است با نحوه کار با تجهیزات و لوازم مکانیزه این حرفه آشنا باشید و بتوانید بدون هیچ مشکلی با آنها کار کنید. لازمه این کار داشتن تخصص و تجربه عملی است.

هزینه و قیمت خالی کردن چاه

ممکن است به دلیل این که از قیمت تخلیه چاه و هزینه ای که ممکن است برای شما داشته باشد مطلع نباشید و این امر باعث شود نتوانید به هیچ شرکتی اطمینان کنید. اما لازم به یادآوری است که تخلیه چاه فاضلاب امری نیست که بتوان تخلیه آن را به تعویق انداخت زیرا می تواند آسیب های جانی و مالی جبران ناپذیری برای شما به وجود بیاورد. هزینه تخلیه چاه به عوامل متعددی می تواند بستگی داشته باشد. بهتر است قبل از هر کاری قیمت ها را جویا شوید.

چگونه شرکت های تخلیه مدرن را از شرکت های غیر مکانیزه تشخیص دهیم؟

در این رابطه باید قدری هوشیارانه عمل کنید. شرکت های زیادی هستند که ادعا می کنند از دستگاه های مکانیزه استفاده می کنند اما آیا واقعا چنین است؟ بدیهی است که شرکت های مکانیزه باید از تجهیزات پیشرفته برای این کار استفاده کنند. در صورتی که شرکتی فرایند تخلیه چاه را با استفاده از لوازم و تجهیزات پیشرفته انجام دهد، می توان گفت این شرکت به صورت مکانیزه کار خود را انجام می دهد و می توان به این شرکت عنوان تخلیه چاه مکانیزه را داد.

نتیجه

تخلیه چاه مکانیزه فرایند نوینی در کار تخلیه چاه فاضلاب است که با استفاده از دستگاه های مکانیزه و نیمه مکانیزه قابل انجام است. در صورتی که کار تخلیه به این روش انجام بگیرد کار با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.


ثبت دیدگاه شما

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments


تاریخ ارسال : ۰۹ تیر ۱۴۰۰
درباره ما

مشکلات فنی و خدماتی خود را به ما بسپارید. خدمات لوله باز کنی , تخلیه چاه , حفر چاه فاضلاب , حفر چاه ارت , حفر شمع ساختمان ,کفتراشی چاه فاضلاب , تخلیه منهول , تخلیه سپتیک , لایروبی , بازسازی چاه فاضلاب , تبدیل چاه کهنه فاضلاب به چاه نو(تازه) , تخلیه فاضلاب تصفیه خانه , کول گذاری , لوله کشی فاضلاب و اتصال به اگو ( فاضلاب شهری ) زهکشی گود برداری شده مجموعه ما بعنوان همراه همیشگی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری در زمینه تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر و تعمیر چاه ، لایروبی چاه ، رفع نم و رطوبت ، تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و تعویض کف سرویس بهداشتی و همچنین عقد قرارداد با مشتریان از جمله صاحبان کارخانجات ، سازمان ها ، برج ها و ساختمان های آپارتمانی و ویلایی جهت برطرف کردن مشکل در کلیه مناطق تهران وکرج و حومه می باشد .

راه های ارتباطی

telegram
telegram