آخرین مقالات

باز کردن گرفتگی لوله با تمیز کردن لوله زانویی

روش های زیادی جهت باز کردن لوله های فاضلاب خانگی مانند لوله توالت، لوله فاضلاب آشپزخانه، لوله زیر سینک ظرفشویی و لوله کفشور وجود دارد که همه این راه کارها به نوبه خود دارای کاربردهای خوبی می باشد.

قبل از هرچیز بیایید ابتدا علائم گرفتگی لوله را بشناسیم

اگر در هنگام استفاده از شیر ظرفشویی، آب در سینک جمع می شود و مدتی طول می کشد تا سینک به طور کامل تخلیه شود، احتمالا با گرفتگی لوله های زیر سینک ظرفشویی مواجه هستید.

یا هنگامی که در حمام در حال استحمام هستید، مقداری آب کف حمام جمع شده و زیر پایتان همیشه آب جمع می شود نیز احتمالا لوله حمام گرفته است.

استشمام بوی بد و عجیب غریب از توالت، حمام و آشپزخانه نیز یکی از دلایل گرفتگی لوله های فاضلاب به شمار می آید.

اگر در هنگام کشیدن سیفون دستشویی (ایرانی یا فرنگی) آب به کندی تخلیه شده و فضولات در کاسه توالت باقی می ماند، با گرفتگی لوله فاضلاب توالت مواجه هستید.

اگر در با بی دقتی به این موارد و در زمان مناسب به حل مشکل گرفتگی لوله های آب و فاضلاب منزل اقدام نشود، لوله پس از مدتی کاملا مسدود شده و آب چاه همه جا را فرا خواهد گرفت.

قبل از هرچیز باید منبع گرفتگی لوله را تشخیص داد و این کار تنها از یک متخصص لوله بازکن بر می آید.

یکی از روش های باز کردن لوله های منازل، تمیز کردن زانویی  می باشد.

در واقع می توان گفت همین لوله زانویی یکی از عوامل مهم گرفتگی لوله های فاضلاب به شمار می آید، چرا که تمام فضولات و مواد خارجی مانند پرز و مو، چربی و روغن، مصالح ساختمانی، دستمال کاغذی و … که به داخل لوله راه پیدا میکند، در قسمت زانویی و شیب لوله گیر کرده و باعث مسدود شدن راه آب می شود.

بنابراین یکی از راه کارهای مهم و اساسی در رفع ایجاد گرفتگی لوله، تمیز کردن زانویی است.

برای این کار ابتدا باید لوله ای که در زیر سینک ظرفشویی جهت هدایت آب به داخل چاه آشپزخانه تعبیه شده است و به آن لوله دوقلو گفته می شود را به آرامی باز کنید.

سپس موادی که سبب گرفتگی لوله شده است و بین اتصالات و زانویی لوله گیر کرده است را خارج کرده و لوله را بشورید.

با تمیز کردن لوله زانویی و بستن دوباره آن به درستی، در نود درصد از مواقع مشکل گرفتگی لوله زیر سینک حل خواهد شد، مگر اینکه علت گرفتگی مربوط به قسمت های دیگر لوله آشپزخانه و در سمت چاه آشپزخانه باشد.

روش های خانگی دیگری نیز برای رفع گرفتگی لوله مانند استفاده از جوهرنمک، محلول های قوی شستشو، سرکه و جوش شیرین و استفاده از فنر لوله بازکنی در این مواقع ممکن است مشکل گرفتگی لوله را حل کند.

 قبل از هرچیز بیایید ابتدا علائم گرفتگی لوله را بشناسیم-وبسایت تخلیه چاه

علاوه بر تمام روش های موجود برای رفع مسدودی لوله های آب و فاضلاب، متخصصین این حوزه نیز می توانند به راحتی در حل این مشکل به شما یاری رسانده و مشکل گرفتگی لوله را حل کنند.

تماس با شرکت های لوله بازکنی جهت رفع مشکل گرفتگی لوله

در صورتی که با روش های خانگی و باز کردن لوله زیر سینک و تمیز کردن آن، مشکل گرفتگی لوله فاضلاب حل نشد، باید با یک متخصص لوله بازکنی تماس بگیرید تا در محل حضور یابد و علت را جویا شود.

البته در این مرحله نهایت دقت را به خرج دهید تا در دام شرکت های متقلب و ناکارآمد نیفتید.

برخی شرکت ها متاسفانه در صورتی که هیچ تخصص و تجربه ای در زمینه لوله بازکنی ندارند، اقدام به تبلیغات دروغین کرده و نه تنها مشکل مسدود شدن لوله را برطرف نمی کنند بلکه شما را دچار خسارت های دیگری نیز خواهند کرد.

تماس با شرکت های لوله بازکنی جهت رفع مشکل گرفتگی لوله-وبسایت تخلیه چاه

بنابراین ابتدا با مطالعه و تحقیق کافی در مورد شرکت های لوله بازکنی، بهترین آن ها را انتخاب نمایید تا در کمترین زمان ممکن و با پایین ترین صرف هزینه مشکل گرفتگی لوله را رفع کنند.

بهتر است هر چند وقت یکبار اقدام به تست لوله های آب و فاضلاب خانگی انجام شود تا قبل از بار آمدن خرابی های ناشی از نشت یا ترکیدن لوله و یا خرابی در قسمت های مختلف آن و گرفتگی لوله های آب و فاضلاب به حداقل خود رسیده و مجبور به اقدامات سخت و پر هزینه نشویم.


ثبت دیدگاه شما

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments


تاریخ ارسال : ۰۲ دی ۱۴۰۰
درباره ما

مشکلات فنی و خدماتی خود را به ما بسپارید. خدمات لوله باز کنی , تخلیه چاه , حفر چاه فاضلاب , حفر چاه ارت , حفر شمع ساختمان ,کفتراشی چاه فاضلاب , تخلیه منهول , تخلیه سپتیک , لایروبی , بازسازی چاه فاضلاب , تبدیل چاه کهنه فاضلاب به چاه نو(تازه) , تخلیه فاضلاب تصفیه خانه , کول گذاری , لوله کشی فاضلاب و اتصال به اگو ( فاضلاب شهری ) زهکشی گود برداری شده مجموعه ما بعنوان همراه همیشگی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری در زمینه تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر و تعمیر چاه ، لایروبی چاه ، رفع نم و رطوبت ، تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و تعویض کف سرویس بهداشتی و همچنین عقد قرارداد با مشتریان از جمله صاحبان کارخانجات ، سازمان ها ، برج ها و ساختمان های آپارتمانی و ویلایی جهت برطرف کردن مشکل در کلیه مناطق تهران وکرج و حومه می باشد .

راه های ارتباطی

telegram
telegram