آخرین مقالات

انواع فنر برقی لوله بازکنی

فنر برقی لوله بازکنی چیست؟

تعریف درست فنر برقی لوله بازکنی از فنر های برقی لوله بازکنی برای برطرف نمودن مشکل گرفتگی لوله ها و فاضلاب ها استفاده میشود. به بیان بهتر از رایج ترین راهکار ها برای برطرف نمودن مشکل گرفتگی میباشد. فنر های لوله بازکنی در حالت کلی دارای دو نوع فنر لوله بازکنی دستی و فنر لوله  بازکنی برقی میباشد. که هر کدام از آنها داری کاربرد خاصی میباشد. برای مثال از فنر لوله بازکنی دستی برای بر طرف نمودن گرفتگی های کم استفاده میشود. در صورتی که فنر لوله بازکنی برقی به خوبی میتواند گرفتگی های شدید را برطرف نمایید. در ادامه ما را همراهی نمایید تا در رابطه با انواع فنر برقی لوله بازکنی گفتگو نماییم.

مشخصات و کاربرد  انواع  فنر های لوله بازکنی

در رابطه با جنس فنر های لوله بازکنی به دلیل اینکه این فنر ها بایستی گرفتگی ها را برطرف نمایبد از اینرو بایستی از جنس مقاومی برخوردار باشد در حالت کلی جنس فنر های لوله بازکنی از فولاد بسیار مقاوم میباشد. در رابطه با نحوه کار انواع فنر های لوله بازکنی بایستی چنین بیان کرد که به دلیل بکار گیری پیچ های مخروطی که در نوک فنر تعبیه میشود. از اینرو به خوبی میتواند گرفتگی های لوله را برطرف نماید. علاوه بر این میتواند همه ای موادی از قبیل مو و یا لایه های چربی که به دیواره لوله چسبیده اند را جدا نماید.

انواع فنر برقی لوله بازکنی برای برطرف نمودن گرفتگی چاه های توالت ایرانی و فرنگی وجود دارد. ولیکن برای برطرف کردن گرفتگی توالت فرنگی به وسیله این فنر ها بایستی با دقت بیشتری عمل کنید. چرا که به علت نوک تیز بودن نوک فنر این احتمال وجود دارد که جداره توالت فرنگی آسیب ببیند.

ما به شما توصیه مینماییم برای استفاده از دستگاه های لوله بازکنی به خصوص دستگاه لوله بازکنی برقی از اشخاص متخصص در این زمینه استفاده نمایید. تا از بروز آسیب های احتمالی جلوگیری نمایید.

فنر لوله بازکنی برقی

یکی از انواع فنر های لوله بازکنی که در کمترین زمان ممکن میتواند مشکل شما را حل نمایبد. دستگاه لوله بازکنی میباشد. استفاده از این دستگاه سبب افزایش شما میگردد ولیکن استفاده از آن نیازمند دانش و مهارت کافی میباشد. به طور معمول جنس فنر ها در دستگاه لوله بازکنی در مقایسه با نوع دستی آن مقاوم تر در نظر گرفته میشود. چرا که قدرت چرخش در این دستگاه بیشتر از فنر های لوله بازکنی دستی میباشد.

ویژگی های انواع فنر برقی لوله بازکنی

فنر های لوله بازکنی برقی از یک موتور و فنر تشکیل شده است. که در واقع موتور نیروی مورد نیاز فنر را فراهم میسازد. سپس فنر با دریافت این نیرو شروع به چرخش مینماید. تا به این صورت مشکل گرفتگی را برطرف نمایید. دستگاه های لوله بازکنی داری ویژگی های زیادی میباشند که در زبر تعدادی از آنها را بیان خواهیم نمود.

□ میتوان از برق شهری برای روشن شدن این دستگاه استفاده نمود.

□ قابلیت حمل کردن دارد.

□ به خوبی قادر میباشد تا گرفتگی های شدید را برطرف نماید.

□ برخورداری از انواع سر فنر متناسب با نوع لوله.

□ افزایش راندمان کاری.

موارد استفاده از دستگاه فنر زن برقی

این دستگاه را میتوان به عنوان بهتری دستگاه برای برطرف نمودن انسداد در لوله های فاضلاب استفاده نمود. ولیکن بیشترین کاربرد آن در برطرف نمودن گرفتگی های توالت میباشد. ولیکن در حالت کلی میتوان از این دستگاه برای برطرف نمودن گرفتگی کفشور آشپزخانه و حمام، پارکینگ، حیاط و …. استفاده نمود.

قیمت دستگاه فنر لوله بازکنی

قیمت این ابزار با توجه به موارد بکار رفته در ساخت کم و زیاد میباشد. ولیکن قیمت اصلی این دستگاه مربوط به موتور آن میباشد‌. چرا که نیروی لازم را مهیا میسازد. موتور ابن ابزار به وسیله برنده های متعددی تولید میشود. از اینرو شما میتوانید با یک جستجوی ساده   میتوانید بهترین برند های موجود در این زمینه را مشاهده کنید. سر فنر های لوله بازکنی در اندازه های متعدد وجود دارد که شما میتوانید با توجه به نیاز خود یکی را خریداری و انتخاب کنید. شما قبل از استفاده از دستگاه لوله بازکنی بایستی تمام نکات ایمنی را رعایت نمایید علاوه بر این در زمان استفاده از این دستگاه ها به طور حتما از دستکش استفاده نمایید.


ثبت دیدگاه شما

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments


تاریخ ارسال : ۰۳ بهمن ۱۴۰۰
درباره ما

مشکلات فنی و خدماتی خود را به ما بسپارید. خدمات لوله باز کنی , تخلیه چاه , حفر چاه فاضلاب , حفر چاه ارت , حفر شمع ساختمان ,کفتراشی چاه فاضلاب , تخلیه منهول , تخلیه سپتیک , لایروبی , بازسازی چاه فاضلاب , تبدیل چاه کهنه فاضلاب به چاه نو(تازه) , تخلیه فاضلاب تصفیه خانه , کول گذاری , لوله کشی فاضلاب و اتصال به اگو ( فاضلاب شهری ) زهکشی گود برداری شده مجموعه ما بعنوان همراه همیشگی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری در زمینه تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر و تعمیر چاه ، لایروبی چاه ، رفع نم و رطوبت ، تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و تعویض کف سرویس بهداشتی و همچنین عقد قرارداد با مشتریان از جمله صاحبان کارخانجات ، سازمان ها ، برج ها و ساختمان های آپارتمانی و ویلایی جهت برطرف کردن مشکل در کلیه مناطق تهران وکرج و حومه می باشد .

راه های ارتباطی

telegram
telegram