آخرین مقالات

انواع روش های لوله بازکنی

گرفتن لوله های فاضلاب یکی از مشکلات رایجی است که دست کم یک بار برای اکثر افراد اتفاق افتاده است. روش های زیادی برای باز کردن گرفتگی لوله وجود دارد، این روش ها می توانند توسط خود افراد به منظور باز کردن گرفتگی لوله انجام شوند و یا به صورت تخصصی توسط تیم های لوله باز کن انجام شوند. وقتی که لوله فاضلاب دچار گرفتگی می شود ابتدا روش های خانگی را تست کنید و بعد اگر انسداد لوله بر طرف نشد از یک تیم تخصصی کمک بگیرید تا مشکل شما را حل کنند.

انواع روش های لوله بازکنی-وبسایت تخلیه چاه

روش های اولیه رفع گرفتگی لوله

هنگامی که سیفون حمام یا ظرفشویی دچار گرفتگی می شود اگر مطمئن نیستید که گرفتگی لوله به چه دلیلی اتفاق افتاده است، ابتدا روش های ساده زیر را برای ب رطرف سازی انسداد لوله امتحان کنید.

  • استفاده از آب جوش

بعضی از گرفتگی های سیفون ظرفشویی یا حمام ممکن است به دلیل گیر کردن موادی مثل چربی، صابون یا مو باشند. استفاده از آب جوش می تواند این گرفتگی های سطحی را بر طرف کند. برای انجام این کار مقداری آب جوش را با سرعت و فشار در سیفون بریزید تا گرفتگی های سطحی آن بر طرف شوند.

  • استفاده از محلول لوله باز کن

محلول های لوله باز کن محصولاتی قوی و به صرفه برای بر طرف کردن انسداد لوله فاضلاب و سیفون ظرفشویی و حمام هستند. اگر انسداد لوله فاضلاب شما به علت افتادن اشیا خارجی اتفاق نیافتاده است، می توانید به راحتی با استفاده از محلول های لوله باز کن، گرفتگی لوله ها را بر طرف کنید.

  • استفاده از چاه باز کن دستی

استفاده از این وسیله هم می تواند انسداد های سطحی ناشی از گرفتگی لوله با خاک، مو، چربی و… را بر طرف کند. این وسیله به صورت دستی کار می کند و با قرار گرفتن روی دهانه لوله و ایجاد فشار هوا در داخل لوله گرفتگی لوله را بر طرف می کند.

  • استفاده از فنر دستی

فنر های دستی یکی دیگر از راه های بازکردن گرفتگی لوله ها هستند. فنر های لوله باز کن فنر های بلند و انعطاف پذیری هستند و برای باز کردن گرفتگی لوله هایی که خمیدگی دارند بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. برای باز گشایی مسیر لوله توسط فنر دستی باید فنر را در داخل لوله فرو کنید و با جا به جا کردن فنر سعی کنید انسداد و گرفتگی لوله را بر طرف کنید.

روش های اولیه رفع گرفتگی لوله -وبسایت تخلیه چاه

لوله بازکنی به روش تخصصی

اگر پس از انجام مراحل فوق گرفتگی لوله بر طرف نشد، به احتمال زیاد گرفتگی لوله به وسیله اشیا سخت مانند سنگ، اشیا خارجی و… رخ داده است و برای باز گشایی آن باید از یک تیم متخصص کمک بگیرید. تیم  های تخصصی لوله بازکنی به دو روش اصلی گرفتگی لوله را بر طرف می کنند. این دو روش شامل لوله بازکنی به وسیله فنر لوله باز کن برقی و لوله بازکنی به وسیله دستگاه تراکم هوا است.

  • لوله بازکنی با فنر برقی

باز کردن گرفتگی لوله با استفاده از فنر برقی شباهت زیادی به باز کردن لوله با فنر دستی دارد؛ فقط در لوله بازکنی تخصصی چون فنر به یک موتور الکتریکی متصل است حرکات سریع تر و انرژی بیشتری دارد و به راحتی انسداد و گرفتگی لوله را بر طرف می کند. این روش برای باز گشایی گرفتگی های ناشی از گیر افتادن سنگ، خاک، شیشه، آشغال و… مورد استفاده قرار می گیرد و معمولا بیشتر گرفتگی ها را به راحتی بر طرف می کند.

  • لوله بازکنی تخصصی با کمک دستگاه تراکم هوا

برطرف کردن گرفتگی لوله به وسیله دستگاه تراکم هوا شباهت زیادی به باز کردن لوله با چاه باز کن دستی دارد؛ با این تفاوت که در لوله بازکنی تخصصی به کمک دستگاه تراکم هوا فشار هوای ایجاد شده توسط دستگاه بسیار قوی تر است و قادر است که انواع گرفتگی های مختلف لوله را به راحتی بر طرف کند. لوله بازکنی تخصصی به کمک دستگاه تراکم هوا یک روش سریع و با کیفیت است که به راحتی انواع گرفتگی های لوله  فاضلاب، سیفون حمام و ظرفشویی را بر طرف می کند.

نکته پایانی

برای برطرف کردن انسداد لوله های فاضلاب و سیفون حمام و ظرفشویی روش های مختلفی وجود دارد. اگر لوله های فاضلاب منزل شما دچار گرفتگی شدند، در مرحله اول سعی کنید با کمک روش های خانگی گرفتگی  را بر طرف کنید. روش های خانگی مانند استفاده از چاه باز کن دستی، محلول لوله باز کن اسیدی و فنر دستی به راحتی گرفتگی های کوچک را بر طرف می کنند. در صورتی که اطمینان دارید گرفتگی لوله به خاطر گیر کردن آشغال های بزرگ یا سنگ، شیشه و سایر اشیای خارجی است بهتر است از یک تیم تخصصی لوله بازکنی برای بر طرف سازی سریع و آسان لوله ها کمک بگیرید چون ممکن است اقدامات شخصی شما نتیجه عکس بدهد.


ثبت دیدگاه شما

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments


تاریخ ارسال : ۱۱ دی ۱۴۰۰
درباره ما

مشکلات فنی و خدماتی خود را به ما بسپارید. خدمات لوله باز کنی , تخلیه چاه , حفر چاه فاضلاب , حفر چاه ارت , حفر شمع ساختمان ,کفتراشی چاه فاضلاب , تخلیه منهول , تخلیه سپتیک , لایروبی , بازسازی چاه فاضلاب , تبدیل چاه کهنه فاضلاب به چاه نو(تازه) , تخلیه فاضلاب تصفیه خانه , کول گذاری , لوله کشی فاضلاب و اتصال به اگو ( فاضلاب شهری ) زهکشی گود برداری شده مجموعه ما بعنوان همراه همیشگی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری در زمینه تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر و تعمیر چاه ، لایروبی چاه ، رفع نم و رطوبت ، تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و تعویض کف سرویس بهداشتی و همچنین عقد قرارداد با مشتریان از جمله صاحبان کارخانجات ، سازمان ها ، برج ها و ساختمان های آپارتمانی و ویلایی جهت برطرف کردن مشکل در کلیه مناطق تهران وکرج و حومه می باشد .

راه های ارتباطی

telegram
telegram