آخرین مقالات

از بین بردن رسوبات و چربی از لوله های فاضلاب

از بین بردن رسوبات و چربی از لوله های فاضلاب

از بین بردن رسوبات و چربی از لوله های فاضلاب
چربی و رسوبات لوله فاضلاب

از بین بردن رسوبات و چربی از لوله های فاضلاب یکی از مهمترین دغدغه هایی می باشد که بسیاری از افراد با آن مواجه می شوند. لوله های فاضلاب چربی ها و رسوبات زیادی را دریافت می کند که بعد از مدتی آنها مانع عبور آب می شوند و به همین دلیل بهتر است برای از بین بردن آنها روش هایی را به کار ببرید. بسیاری از افراد بر این باور می باشند که چربی های درون فاضلاب به راحتی از بین می روند ولی در واقع باید بدانید که آنها به هیچ وجه از بین نمی روند و لوله های شما را مسدود می کنند، بر این اساس باید با راهکارهای بیشتری در زیر آشنا بشید.

اگر برای از بین بردن رسوبات لوله های فاضلاب اقدام نکنید بدون شک با بالا زدن آب چاه و برگشت آن مواجه خواهید شد، همچنین باید بدانید که این آب ها از آنجایی که آلوده هستند میکروب های و بیماری های زیادی را به وجود می آورند. برای اینکه با روش ها و مراحل از بین بردن آنها آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه توضیحاتی را ارائه می دهیم.

روش های از بین بردن رسوبات و چربی از لوله های فاضلاب

همانطوری که بیان کردیم از بین بردن رسوبات و چربی از لوله های فاضلاب از جمله مهمترین کارهایی می باشد که باید انجام دهید، چرا که اگر این کار را انجام ندهید لوله های شما دچار مشکل می شوند. برای اینکه اطلاعات بیشتری داشته باشید باید اطلاعات خود را در مورد روش های از بین بردن آنها بیشتر کنید که این روش ها عبارتند از :

از بین بردن رسوبات و چربی لوله های فاضلاب
از بین بردن رسوبات لوله های فاضلاب

نکات مهم جهت پیشگیری از گرفتگی لوله

1. شما باید اولین کاری که می کنید اجازه دهید روغن ها و چربی ها سفت و خنک شوند، سپس آنها را به خوبی خرد کنید و در  درون سطل زباله بریزید.

2. روغن هایی که برای پخت و پز استفاده می شوند را باید درون نایلون های پلاستیکی بریزید و بعد از آن نایلون را در درون سطل زباله بیندازید.

3. خانم هایی که می خواهند صورت خود را بشویند بهتر است که در ابتدا چربی های صورت خود را با دستمال مرطوب از بین ببرند و سپس با آب صورت خود را بشویند.

4. کرم ها، خمیر دندان ها و موادی که شبیه این موراد هستند موجب گرفتگی چاه فاضلاب می شوند که شما باید تلاش کنید تا حدی که امکان دارد از ریختن آنها به درون لوله جلوگیری کنید.

5. دستگاه هایی که برای پاک کردن رسوبات مورد استفاده قرار می گیرند بسیار متفاوت می باشند و شما باید بر طبق تشخیص فردی که در این زمینه تجربه زیادی دارد یکی از روش های از بین بردن چربی ها از فاضلاب خود را انتخاب کنید.

6. یکی از مهمترین و بهترین روش هایی که برای از بین بردن گرفتگی از لوله های فاضلاب به کار گرفته می شود و افراد بسیاری از این روش استفاده می کنند ، دستگاه واتر جت می باشد. این دستگاه قدرت بسیاری دارد و بیشتر کسانی که از آن استفاده می کنند لوله بازکنی معتبر هستند. بر این اساس باید بدانید که شما برای از بین بردن چربی ها خودتان نمی توانید از این دستگاه استفاده کنید و باید به شرکت هایی که معتبر هستند مراجعه نمایید تا برای از بین بردن چربی لوله های فاضلاب شما به منزلتان بیایند.

7. بسیاری از افراد بر این باور می باشند که با اسیدهای و مایع های شوینده ای که دارای اسید هستند می توانند استفاده کنند و در واقع از به عنوان یکی از روش های گفته شده استفاده می کنند، ولی باید بدانید که اسید هرگز نمی تواند چربی های لوله را از بین ببرد. در واقع اسید موجب پوسیدگی و سوراخ شدن لوله ها می شود، بنابراین باید دقت داشته باشید که زیاد از مایع های اسیدی استفاده نکنید، چرا که سم های خطرناکی را تولید می کنند.

با ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب شما اقدام کنییم و آن را از هر گونه چربیها و رسوبات پاک سازی نماییم.

0912-772-771-3


ثبت دیدگاه شما

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments


تاریخ ارسال : ۱۰ آذر ۱۳۹۸
درباره ما

مشکلات فنی و خدماتی خود را به ما بسپارید. خدمات لوله باز کنی , تخلیه چاه , حفر چاه فاضلاب , حفر چاه ارت , حفر شمع ساختمان ,کفتراشی چاه فاضلاب , تخلیه منهول , تخلیه سپتیک , لایروبی , بازسازی چاه فاضلاب , تبدیل چاه کهنه فاضلاب به چاه نو(تازه) , تخلیه فاضلاب تصفیه خانه , کول گذاری , لوله کشی فاضلاب و اتصال به اگو ( فاضلاب شهری ) زهکشی گود برداری شده مجموعه ما بعنوان همراه همیشگی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری در زمینه تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر و تعمیر چاه ، لایروبی چاه ، رفع نم و رطوبت ، تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و تعویض کف سرویس بهداشتی و همچنین عقد قرارداد با مشتریان از جمله صاحبان کارخانجات ، سازمان ها ، برج ها و ساختمان های آپارتمانی و ویلایی جهت برطرف کردن مشکل در کلیه مناطق تهران وکرج و حومه می باشد .

راه های ارتباطی

telegram
telegram